Najčastejším argumentom proti domácemu vzdelávaniu je zvyčajne socializácia a hneď za ňou nasleduje nenapĺňanie osnov, resp. nedostatočné vzdelanie, ktoré môže viesť k tomu, že sa takto vzdelávaní ľudia nebudú vedieť uplatniť na trhu práce. V tomto krátkom seriáli predstavíme príklady, ktoré potvrdzujú, že tie kuvičie hlasy nemusia mať pravdu.
Continue reading “Úspešní domškoláci III.”Úspešní domškoláci II.
Najčastejším argumentom proti domácemu vzdelávaniu je zvyčajne socializácia a hneď za ňou nasleduje nenapĺňanie osnov, resp. nedostatočné vzdelanie, ktoré môže viesť k tomu, že sa takto vzdelávaní ľudia nebudú vedieť uplatniť na trhu práce. V tomto krátkom seriáli predstavíme príklady, ktoré potvrdzujú, že tie kuvičie hlasy nemusia mať pravdu.
Continue reading “Úspešní domškoláci II.”Úspešní domškoláci I.
Najčastejším argumentom proti domácemu vzdelávaniu je zvyčajne socializácia a hneď za ňou nasleduje nenapĺňanie osnov, resp. nedostatočné vzdelanie, ktoré môže viesť k tomu, že sa takto vzdelávaní ľudia nebudú vedieť uplatniť na trhu práce. V tomto krátkom seriáli predstavíme príklady, ktoré potvrdzujú, že tie kuvičie hlasy nemusia mať pravdu.
Continue reading “Úspešní domškoláci I.”Nikdy nebol vzdelávaný. Je z neho nevzdelanec a asociál, alebo pravý opak?
Koncom septembra tohto roku zavítal do Českej republiky predstaviť svoju knihu o príbehu dieťaťa s neobyčajným detstvom André Stern. Nečakajte ale žiadnu beletriu. Tento príbeh sa skutočne stal. Opisuje Andrého detstvo plné nadšenia, dôvery, rozvíjania vlastných záujmov a osobnosti. Škola mu nikdy nestála v ceste. Nikdy do nej nechodil.
Continue reading “Nikdy nebol vzdelávaný. Je z neho nevzdelanec a asociál, alebo pravý opak?”